Wednesday, January 11, 2012

NAZMI BIN AHMAD :)

Assalamualaikum readers.Baru dapat update blog maklumlah dah buka sekolah kan takde masa lah.
Hmm sebenarnya pinjam laptop abg jap laptop saya mak simpan.Hmm sabar jela just weekend je dapat.
Ok see the title ,Hahaha.Who that ?
My BOYFRIEND KAH ?Hahaha takdelah.
Dia abang saya yg paling saya sayang.Dia selalu buat saya gelak.
Dia suka buat lawak , pandai jaga hati saya.Pendek kata dia superhero saya lah.Cehh kembang lah tuh kau bang.Hehehehe.
Tapi dah jarang text, saya dah lama dah tak top up sebab takde masa lah.Cehhh takde masa konon :D
Hmm rinnndduuuu tahu tak dengan abg saya nie.Takpe hari jumaat adeq top up kita text puas-2 ye :D
Hmm dia cakap dia nak hubungan kitaorg sebagai adek dan abg nie kekal sampai bile-2.
Ok insyaALLAH akan adeq cuba pertahankan ye :D
Hmm kita syg awak ketat-2 taw.
K assalamualaikum ;)