Thursday, December 29, 2011

Ending Of 2011 :)


Assalamualaikum hye apa khabar sihat ? lama juga saya tak update blog kan ? Lama ke ? Hihi entahlah.Ok lah hari ini 30/12/2011 lagi satu hari kan nak masuk tahun baru 2012 kan kan kan.Tahun baru mesti ada kena mengena dengan azam kan ?Saya ada azam taw taw tapi sebelum tuh saya nak tutup cerita sepanjang 2011 nie.Macam-2 kenangan sudah tercipta pada tahun nie erm kenangan saya dengan family,kawan kawan dan ex saya N.Erm semua kenangan tuh takkan hilang dari ingatan akan saya ingat sampai bila bila.Tahun 2011 nie banyak dugaan yg menimpa saya alhamdulillah saya dapat hadapi semua tuh , ermm.Ok lah saya akan tutup 2011 dengan senyuman dan ada sikit kesedihan tapi takpelah kita tutup buku lama dan buka buku baru k.Segala masalah yg menimpa diri saya sepanjang 2011 akan saya buang jauh jauh dari fikiran dan hati saya ini.Takkan pernah ingat lagi semua masalah itu.Ok azam saya 2012,Bismilahirahmanirahim saya akan mulakan hidup baru dengan lebih semangat dan yakin.Saya akn menjadi lebih matang dalam semua perkara.Saya akan berubah perangai negatif saya kepada positif insyaALLAH.Tahun 2012 akan lebih bermakna bagi saya sebab umur saya akan mencecah 16 tahun dan next year SPM ok saya akan belajar sungguh-2 insyaALLAH saya takkan fikirkan hal bercinta cinta lagi nie.Ya ALLAH tolong lah bimbing saya ke jalan yg diredhai oleh-Mu.Saya akan buat yang terbaik dalam pelajaran dan demi masa depan saya.Saya berharap 2012 nie akan membuat saya gembira.2011 takkan muncul dalam hidup saya lagi.Saya akan menjadi lebih naik , cehh selama nie saya jahat ke ? Yela biarlah ALLAH je taw kan ? Hanya ALLAH je boleh menilai kita ermm.2012 saya ialah "SAY NO TO COUPLE" hehehe , InsyaALLAH tp sekadar kawan saya akan terima.Nanti diorang cakap saya sombong kan , hehehe.InsyaALLAH saya akn penuhi semua azam saya nie.Sama sama lah kita doa ye.Erm rasanya itu jekot saya nak cakap.have a nice day guys <3 assalamualikum :)