Saturday, March 17, 2012

Deep In My Heart :')


Assalamualaikum.Hi lama saya tak updates blog ni.Baru hari ni teragak nak updates.Erm esok sekolah dahh.Perhhh rajin nya.Hahaha harus lah dapat jumpa cik abang kita.Hihihik :D Ermm Hw semua dah siap da.Like seriusly i miss him damn much.Even hari hari tengok gambar dia , dengar suara dia tak hilang jugak rindu tuhh,Hee malam tadi kan saya mimpikan dia.Awww sweetnya.Hehehehe.Awak sy syg awak taw even kadang-2 gurau awak tuh buat saya terasa saya watlek je.Takpe syg punya pasal kan.Erm kenapa sekarang awak berubah ? eh entah lah saya tak tahu.Erm saya nak luah kan kt awak tapi nanti awak ingat saya tak percaya kt awak so sy luah kan jela dkt abg angkat saya :( Ermmm.Saya percaya dkt awak k.Saya belajar dari kesilapan saya selama ni untuk bersikap lebih matang dalam perhubungan kita.Hee awak awak berat badan kita dah naik 2kg taw itu lah yg saya idam idam kan selama ni.Hahaha.Ok nanti nak turun kan balik , hahaha sengal je kan saya ni.Awakk awak awk ah dah tahu nak story apa dah , hihihi.Last but not least saya berhrp sgt hubungan kita kekal selama mana yg boleh.awak tahu tak saya kadang2 cemburu tengok couple lain yg kekal , sweet macam2 lagi.Saya nak macam tuh ok.InsyaALLAH.Ok kepada kawan kawan saya amat merindui kalian semua.Esok bermula lah kegilaan kita ok ogy nadia fatin kodek and tira.bestie crazy.Aummmm <3. Ok Asri i love you deep in my heart :') Assalamualaikum :)