Tuesday, February 7, 2012

Tired is Penat -,-


Assalamualaikum.Ok aku baru balik dari sekolah ada IM IS entah bila entah nak abes benda tuh.Nyampah!
Aku permainan bola tampar tapi aku main sekejap je lepas tuh duduk dekat kantin lepak dengan Nadia.
Hmm sumpah wei penat giler.Mengantuk tahu tak.Tadi dalam kelas perdagangan aku tidur bukan main syok lagi ahh.Hihihi abes cikgu kejut suoh pg basuh muka.Kacau je lah ! hihihihi.Ok memang hari ni aku rasa mengantok je kelas bm aku rasa nak tidur kelas math pon sama.Hihihi.Aku kalau tak cukup tidor memang dalam kelas aku tidor punya,mana tak nya malam tadi pukol 12 baru aku tidor siapkan HW,last-2 minit baru buat.Hahaha jadi kan lah saya sebagai contoh ok.Badan aku dah berlengas dah ni.Nak pg mandi , solat and tidur sekejap.Naseb baik da siapkan HW dekat sekolah tadi.Baik kan baik kan ! :D
Ok tata titi tutu.Assalamualaikum :)