Thursday, January 26, 2012

S A D :'(

Assalamualaikum readers ! sehat tak di pagi hari jumaat yg indah ini.
Hmm aku nak story sikit pasal abang aku,Nazmi.Tahu kan siapa dia aku pernah post pasal dia sebelum nie.
Hmm ok tiba-2 malam tadi air mata aku mengalir pasal dia.Dia takde buat apa apa dekat aku.
Esok dah sebulan kitaorang kenal.Hmm sepanjang kitaorang kenal dia banyak buat aku gembira dengan perangai dia yg sempoi lagi cool tuh.Ngeee :D
Aku nangis sebab dia bagitahu aku dia suka dekat budak tuhh.Hmm tak tahu kenapa dengan perasaan aku nie.
Aku cuma sayang je sebagai seorang abang je tak lebih pon daripada tuh.Entah kenapa tiba2 aku jeles bila dia cakap macam tuh.Emmm.Yg buat aku tahan tuh dia cakap kalau aku dah kapel dengan sape-2 nanti aku akan lupakan dia.Hmm tak ok bang kau selalu ada di hatiku , seriusly :)
Hmm aku tak patut rasa macam tuh kan.Hmm dia ada hak nak bersama dengan sape2 pon.
Hmm adeq doakan abg bahagia je ok.
Ok bye asslamualaikum :')